zaterdag 30 oktober 2010

bloementje

Ja, wat zal ik bij deze kaart bij schrijven,
Ik weet het niet zo goed.
Ik ben denk een beetje leeg in mijn hoofd.
We hebben vandaag de Slaap kamer van onze zoon Tim leeg gehaald.
Deze kamer moet geverfd en behangen worden.
Tim heeft de grootste slaap kamer van ons huis en Tim kan alles gebruiken en dus gaat het mee naar zijn kamer.
Ik heb met een grote zak door de kamer gelopen en da zak was behoorlijk vol.
Gelukkig word een maandag de bak geleegd.
Deze kaart heb ik al even geleden gemaakt maar ik vond een bloementje best leuk voor vandaag.
De bloem heb ik in gekleurd met potlood.
De kaart is van glimmend karton dit heb ik door de cuttlbug gedaan en daarna licht op geschuurd.
Het geeft best een leuk effect.


1 opmerking:

  1. WOW wat mooi dat opgeschuurde karton, en daarbij is ook het patroon van de cuttlebug mal erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen