woensdag 30 maart 2011

Mijn eeste Award

Mijn eerste Award,

Gisteren heb ik van Helga mijn eerste award gekregen.
Ik ben er erg trots op.
Daarom krijgt hij een mooi plaatsje op mijn blog.
Om deze award op mijn blog te mogen zetten moet ik 7 dingen over mijn zelf vertelen.
Dit is niet mijn sterkste kan, want ik vindt het moeilijk om mijn eigen op te hemelen.
Maar ik zal het proberen.
* Ik ben wel een beetje verslaafd aan kaarten maken.
* Stempelen kaarten blijven boven aan mijn lijstje staan.
* De scorpal mag ook echt niet vergeten worden wat is die leuk.
* En ja dan komen mijn kinderen en die zijn mijn alles.
* Ik wandel graag in het bos.
* Ik vind het ook leuk om wat met bloemen te rommelen.
  Iets leuk op mijn tafel geniet ik van, vooral nu met al die bolletjes en mooie kleuren bloemen.
* En Ja mijn man gezellig samen een film kijken of andere leuke dingen met hem doen.

Nou het is mijn toch gelukt om iets op te schrijven.
Nu nog even kijken aan wie het award door geef.

Nina (.nina-creaties.blogspot.com )
Ineke (myfreubelblog.blogspot.com)
Jose (joseeskaartenblog.blogspot.com)
Hannie (hanniestoel.blogspot.com)

Sorry, maar ik moet nog even op zoek maar meer volgers.
Jullie mogen het award meenemen en op jullie blog plaatsen en hebben ook dezelfde opdracht als ik heb, 7 dingen over jezelf vertelen en doorgeven aan 8 volgers.

1 opmerking: